Saturday 28 August 2010

EAQ VI exhibition from 9 October in Woerden



Een paar maal werd mij (in Birmingham) gevraagd waarom het zo stil was op mijn weblog. 
Dat had eigenlijk te maken met de eindopdracht van Quilten Speciaal, want daar ben ik maanden en maanden mee bezig geweest en dan heb je niet zoveel te melden.
Ik doe deze week wel al aardig mijn best om wat meer te schrijven. Ok, ok het gaat over hetzelfde onderwerp... en vermoedelijk is het hierna weer even stil.

Mijn eindopdracht was gisteravond om 12 uur klaar!! Geen tijd meer om een hoes te maken (hoes geleend van een andere quilt) en mijn naam staat er niet op want dat vergat ik in de haast. Henriët heeft hem en nog 3 andere werken vanmorgen naar Nijkerk gebracht.

De eindopdrachten van Quilten Speciaal 9 hangen op de Algemene Tentoonstelling van het Quiltersgilde
van 10 september tot en met 15 september 2010 in Deventer.

A few times in Birmingham I was asked why it was so quiet on my blog.
A
ctually that was because I spent months and months working on my final assignment of the Quilten Speciaal course and then you have don't much to report.

I am doing my very best this week to write more. Okay, okay it's about the same topic ... and probably it will be quiet again 

My final assignment was yesterday 12 hours at night finished! There was no time to make a cover (borrowed one from another quilt) and in the hurry I forgot to write down my name on the back. Henriët brought it this morning to Nijkerk, together with 3 other pieces.

The final assignments from Quilten Speciaal 9 will hang in Deventer at the General Exhibition of the Quiltersgilde from September 10 to September 15

1 comment:

  1. Elly en ik hebben hem stiekem even bekeken (sorry, we konden ons niet bedwingen). Het is een echte Patty geworden, prachtig.

    ReplyDelete