Sunday 13 December 2009

LARGE WORK / GROOT WERK II

Opnieuw kwamen we naar Johan's atelier om te schilderen. Ik met stof en procion MX.
Mijn vrienden hielpen me met ophangen (spijkers in de muur anders bleef het niet hangen) en inpakken.

De stof is 275cm x 325 cm. Ik had geen plan gemaakt maar ging aan de slag. Het is een hele ervaring om zo'n groot doek te beschilderen. Ik wilde het af hebben aan het eind van de avond. En dat is gelukt!
Sophia maakte foto's van het hele proces. Erg leuk om te zien vind ik zelf.

I went back to Johan's studio with cotton sateen and procion MX.
My friends helped me with hanging and packing the piece afterwords.

The piece is 275 cm x 325 cm... There was no plan. I just painted and experienced it. It was so big and I had to work very fast. It took me 3 hours to make.
Sophia made pictures of the process.










No comments:

Post a Comment